Nextel Nederland en CC4Skype zijn een distributieovereenkomst aangegaan. CC4Skype levert een door Microsoft gecertificeerde omnichannel contactcenter oplossing die een native integratie heeft met Skype for Business.
“Skype for Business neemt in veel gevallen de rol van de traditionele telefooncentrale op zich, maar ontbeert generieke ontvangst en specifieke contact center functionaliteit. Door CC4Skype zijn klanten in staat contactcenter, CRM en Unified Communications functionaliteit optimaal te integreren en zodoende een professioneel en kwalitatief hoog klantcontact te realiseren”, laat het bedrijf weten.
Op de foto: Gerry de Graaf van CC4Skype (links) en Ed Jans van Nextel.
Nextel biedt eindgebruikers een breed portfolio in communicatie- en netwerkoplossingen via haar bijzonder uitgebreide partner-netwerk. Altijd zoekend naar innovaties in de markt, signaleerden zij een groeiende vraag naar een klantcontactoplossing op het Skype for Business platform van Microsoft. CC4Skype biedt hierin de meest passende oplossing. CC4Skype breidt met Nextel haar positie op de Nederlandse UC markt uit. Het grote partnernetwerk van Nextel door heel Nederland is voor CC4Skype een belangrijke aanvulling op haar verkoopkanaal.
“De wereld blijft veranderen en communicatiemiddelen ontwikkelen mee. Organisaties kunnen zich niet permitteren om achter te blijven op de concurrentie en zijn daarom steeds op zoek naar nieuwe manieren om hun klantcontact te verbeteren en hun concurrenten een stap voor te blijven. Met CC4Skype kunnen wij onze klanten een intuïtieve, betaalbare en schaalbare klantcontactoplossing bieden bovenop hun bestaande Skype for Business platform. Een uitmuntende contact center oplossing die echt waarde toevoegt aan het brede en onderscheidende portfolio van Nextel”, aldus Ed Jans, algemeen directeur van Nextel Nederland.
“Een mooie stap voor beide partijen”, vult Gerry de Graaf, Global Channel Leader van CC4Skype, aan. Nextel heeft een uitgebreid partnernetwerk in Nederland waar CC4Skype een goede uitbreiding op het portfolio biedt. Met haar uitgebreide kennis rondom Contact Centers, Unified Communication oplossingen en haar partnernetwerk kan Nextel goed inspringen op de wensen van haar klanten”, vertelt Gerry de Graaf verder. “De kracht van elke organisatie zit in communicatie. Nextel met haar partners en CC4Skype kunnen gezamenlijk eindgebruikers helpen bij het optimaliseren van hun klantcontact.”